موضوع :بیماری کرونا
با سلام و احترام
با توجه به ابتلای برخی از همشهریان و هموطنان عزیز به ویروس جدید کرونا و خطر شیوع و همه گیر شدن این بیماری ضمن تشکیل کمیته ایمنی و بهداشت مرکز موارد قید شده در ذیل نامه با بیان حساسیت موضوع رعایت و اجرا شود:
- بیان حساسیت موضوع و ارائه اطلاعات دقیق در خصوص بیماری مذکور برای نیروهای خدماتی.
- به حداقل رساندن تماس همکاران.
- خودداری از برگزاری جلسات غیر ضروری.
- استفاده از دستمال کاغذی برای خشک نمودن دست ها بعد از هر شست و شو.
- شستن مرتب دست ها توسط کارآموزان قبل از حضور در کلاس های مهارتی و در تایم های استراحت.
- فردی نمودن استفاده از ابزار و خودداری از استفاده مشترک آن ها.
- ضدعفونی نمودن مرتب و روزانه دستگیره درها، کیبودهای کامپیوتر،تجهیزات آموزشی، میز و صندلی های اداری و کارآموزی.
- دور ریختن دستمال های استفاده شده برای نظافت سطوع و تجهیزات بعد از هر استفاده.
- خودداری از تجمع در فضاهای بسته.
- استفاده همکاران از فلاسک شخصی خود برای درست نمودن دمنوش و چای.
- ایجاد تهویه مطبوع مناسب برای آموزشگاه های آزاد به خصوص حرفه های آرایش و پیرایش.
- استفاده همکاران از ماسک هنگام حضور در مراکز.
- قرار دادن ژل ضد عفونی کننده یا الکل 70 درصد در ورودی سالن ها.
************ اطلاعیه تمدید پروانه تاسیس ************...
ما را در سایت ************ اطلاعیه تمدید پروانه تاسیس ************ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 17:24